F'din ir-Reviżjoni AccuRanker, inħares lejn waħda mill-aktar għodod popolari ta 'riċerka tal-kliem kjavi u rank tracker disponibbli u nipprovdu ħarsa ġenerali sħiħa tal-vantaġġi u l-iżvantaġġi ewlenin tagħha. Huwa tajjeb għan-negozju tiegħek? Ejja nsiru nafu.
It-traċċar tal-klassifikazzjoni tal-kliem kjavi tiegħek huwa essenzjali għas-SEO u l-kummerċjalizzazzjoni diġitali. Madankollu, li ssib l-għodda t-tajba tista 'tkun saħansitra aktar diffiċli milli jidher.
Tista 'ssib ħafna għodod li jsostnu li huma l-aħjar għodod ta' Riċerka tal-Keyma Ċavetta iżda dik mhix l-għodda kompluta. Mhux qed nitkellem dwar Ahrefs jew SEMrush, huma l-aqwa għodod iżda GĦLIJA wkoll.
Forsi ma smajtx dwar il- AccuRanker.
F'din il-kariga, għamilt reviżjoni fil-fond ta' AccuRanker b'għarfien dettaljat dwar din ir-riċerka tal-kliem kjavi u għodda tracker rank.
X'inhu AccuRanker?
AccuRanker hija l-aktar għodda mgħaġġla u personalizzata kif suppost tad-dinja għall-intraċċar tal-ranks. Din hija għodda ta 'traċċar tal-ranks kollha stabbilita minn Henrik u, Christian fl-2013 fil-belt ta’ Aarhus.
Iltaqgħu għall-ewwel darba meta t-tnejn kienu studenti tas-CS. Wara ftit snin, iddeċidew li joħolqu Kumpanija SaaS ġdida (Software bħala Servizz) li tipprovdi tracking tal-keyword rank.
Issa AccuRanker kiber bħala wieħed mill-aktar rank trackers fdati, li joffrilek karatteristiċi b'saħħithom ta 'prestazzjoni għolja.
Din il-pjattaforma bbażata fuq il-cloud tagħtik kull għarfien dwar il-prestazzjoni tal-kliem kjavi kemm għad-desktop kif ukoll fuq il-mowbajl fuq Google u Bing irrispettivament minn jekk qed iżżommha lokali jew globali. AccuRanker huwa tant b'aġilità li juri r-riżultati fi ftit sekondi biss.
Karatteristiċi li jagħmlu AccuRanker Speċjali:
1. Analiżi SERP Aggregata:
- Ikseb l-istampa sħiħa tal-movimenti tal-karatteristiċi SERP tul il-kliem kjavi kollha tiegħek f'ħarsa waħda u splodi lejn il-quċċata tar-riżultati tat-tfittxija:
- Ara liema minn 50+ karatteristiċi SERP huma disponibbli għall-kliem kjavi tiegħek - Aħna nsegwuh kollu!
- Ara liema karatteristiċi tas-SERP inti stess u d-distribuzzjoni tal-karatteristiċi tas-SERP li tkun proprjetà tiegħek
- Sib xejriet fit-tkabbir tal-karatteristika SERP għall-kliem kjavi tiegħek
- Uża filtri biex tikseb għarfien għal kull segment tal-websajt tiegħek
2. AccuRanker Dashboard:
Id-Dashboard ta 'AccuRanker hija l-ewwel paġna li inti tkun introdotta wara s-setup primarju. F'dan id-dashboard, int se tikseb kull ħaġa essenzjali li għandek bżonn tkun taf dwar il-klassifikazzjoni tal-websajt tiegħek bħal:
- Numru ta 'Key Keywords
- Rank Medja
- Sehem ta 'Vuċi
- Distribuzzjoni tal-Klassifikazzjoni
3. Dashboard Keyword:
Keyword Dashboard hija t-taqsima fejn il-biċċa l-kbira tal-azzjonijiet kruċjali ser iseħħu biex tara l-prestazzjoni tal-keyword individwali jew tal-grupp tal-keyword.
Il-pass importanti ħafna li trid tieħu huwa li ttikketta l-kliem kjavi tiegħek meta żżidhom għat-traċċar bħal:
- Kliem ewlieni tal-Flus
- Keywords tat-Traffiku
- Keywords tal-Kategorija
- Kupun Keywords
U aktar.
Tista 'faċilment issolvi l-klassifikazzjoni bbażata fuq tikketti li tgħin ħafna fit-tul u tkejjel id-dejta. Kull sezzjoni ta 'websajts teħtieġ differenti Strateġiji SEO dwar it-traċċar u l-grupp tal-kliem kjavi.
4. Magni ta' Tiftix Multipli:
B'AccuRanker, tista 'tiċċekkja klassifikazzjoni lokali jew globali b'postijiet multipli għal Google u Bing. Tista 'faċilment iżżid postijiet u lokalitajiet multipli.
Tista 'wkoll żżid tags multipli biex torganizza l-kliem kjavi tiegħek u tagħmel it-traċċar tiegħek aħjar.
5. Integrazzjoni ta' Parti 3:
Din l-għodda ċċentrata fuq id-dejta tipprovdi wkoll integrazzjoni ma 'ħafna servizzi popolari bħal Google Analytics, Google Search Console, Adobe Analytics, Google Data Studio u aktar.
Int ikollok ħarsa aktar fil-fond tad-dejta tiegħek meta tikkonnettja AccuRanker mal-kont Google Analytics tiegħek. Tista' wkoll tikkonnettja mal-Google Search Console tiegħek biex timporta faċilment il-kliem kjavi tiegħek.
Ladarba tikkonnettja AccuRanker għal Google Analytics u Google Search Console, tkun tista' tara viżitaturi stmati għal kull keyword u keywords potenzjali.
6. Share Of Voice (SOV)
SOV huwa bażikament indikatur ta 'kif qed iwettqu l-kliem kjavi importanti tiegħek. Il-kalkolu tas-SoV huwa bbażat fuq kliem prinċipali li jikklassifikaw bejn il-pożizzjonijiet 1 sa 20.
Share of Voice hija metrika misterjuża u użata segretament minn ħafna professjonisti tas-SEO iżda AccuRanker jagħmilha aktar faċli għalina biex nagħmlu sens tagħha. B'AccuRanker, tkun tista' timmonitorja l-prestazzjoni tas-sit tiegħek f'tfittxija organika bbażata fuq Share of Voice.
Il-medja CTR (rata ta 'click-through) għall-pożizzjoni hija mmultiplikata bil-volum ta' tfittxija ta 'kull keyword. Dan il-proċess jippermettilek tara jekk kliem prinċipali ta' traffiku għoli qed jitilfu jew jiksbu ranks.
Pereżempju, jekk ikklassifikat #1 għal keyword b'madwar 30% CTR u l-volum ta 'tfittxija tiegħek ta' kull xahar kien 1000 għall-keyword allura SoV tiegħek ikun 30% × 1000 = 300.
7. Storja ta' Keyword:
Biex tara l-istorja tal-kliem kjavi sempliċiment mur id-Dashboard tal-Keyword u fittex il-kelma prinċipali speċifika li trid issegwi. Hawnhekk tista 'wkoll tqabbel il-klassifiki mal-kompetituri tiegħek.
Biex tara t-tqabbil tal-klassifika tiegħek mal-kompetituri għandek issib tabella li tagħtik informazzjoni dwar:
- Dati ta' Tiftix Preċedenti
- Ranks Preċedenti
- URL
- CPC (Cost Per Click)
- Viżitaturi Stima
- Kalkoli SoV
- SERP
- Għażliet biex tara SERP
8. Google SERP Checker b'xejn:
AccuRanker joffri Google SERP checker b'xejn li huwa disponibbli għal kulħadd biex jużah. B'din l-għodda, tista 'tara l-paġni tar-riżultati tat-tfittxija ta' Google għall-kliem kjavi magħżul tiegħek fi kwalunkwe pajjiż u kwalunkwe post.
Din hija għodda perfetta għal kull min qed jaħdem fuq kampanji SEO lokali.
Tista 'tara r-riżultati kemm fuq id-desktop kif ukoll fuq il-mowbajl. Juri r-riżultat f'sekondi. Inti permess li tfittex 5 riżultati kuljum mingħajr ebda kont.
Kif Tibda Intraċċar B'AccuRanker?
Is-setup ta 'AccuRanker hija super faċli. Se tieħu biss ftit minuti biex tibda.
Pass 1: Oħloq Kont:
Biex tibda l-vjaġġ tiegħek b'AccuRanker, oħloq kont billi timla l-indirizz elettroniku tiegħek.
Pass 2: Ivverifika l-Indirizz tal-Email:
Int ser tirċievi Email minn AccuRanker fejn trid Ikklikkja biex tikkonferma l-kont tiegħek.
Pass 3: Żid id-Dominju Tiegħek:
Wara li tidħol se ssib il- żid dominju buttuna fil-qiegħ tal-paġna fejn għandek iżżid id-dominju tiegħek billi timla d-dettalji meħtieġa. Ikklikkja fuq jiffranka wara li timla d-dettalji.
Pass 4: Żid il-Keyma Kelma Tiegħek:
Issa kklikkja fuq dashboard imbagħad ikklikkja fuq Żid Keywords ħdejn id-dominju tiegħek. Hawnhekk għandek tidħol lokali, post, u tags. F'din it-taqsima agħżel il-magna tat-tiftix tiegħek u imla l-lokalità tiegħek.
Agħżel is-settings tal-Google tiegħek u kklikkja fuq Żid il-Lokal. Issa ittajpja l-kliem kjavi tiegħek jew tista' ssib xi suġġerimenti hawn taħt. Ladarba l-lista tiegħek tkun lesta imbagħad finalment ikklikkja fuq Żid Keywords u issa lest hawn.
Wara li żżid b'suċċess il-kliem kjavi, tista' tara u ssegwi l-kliem kjavi tiegħek u l-klassifiki tagħhom fuq AccuRanker Dashboard tiegħek.
Kif jaħdem AccuRanker?
L-ewwel ħaġa li tista' tara hija kif il-kliem kjavi tiegħek qed iwettqu eżatt wara li tidħol AccuRanker. AccuRanker jipprovdilek ukoll dejta diretta li tippermettilek tara kif sejrin il-kliem kjavi u l-websajts tiegħek.
Dan il-proċess jista 'jidher sempliċi imma qed tikseb data siewja li tgħinek tevalwa tiegħek Kampanja ta 'SEO.
Il-preżentazzjoni ta 'AccuRanker hija dettaljata u organizzata tajjeb li tgħinek tara t-traċċar tiegħek b'faċilità.
Għodod oħra jirrappreżentaw l-analiżi tad-dejta tagħhom b'mod iffullar iżda fil-każ ta 'AccuRanker, jagħmel xogħol tajjeb biex jorganizza l-analiżi tad-dejta f'post wieħed.
1. Tab tan-Navigazzjoni:
Meta tiġi biex tmexxi l-proċess, il-sidebar jippermettilek li tmur f'diversi sezzjonijiet ta 'AccuRanker li jippermettulek tara tipi differenti ta' data fi ftit sekondi.
2. Paġna tal-Grupp:
Din il-paġna tgħinek tiċċaqlaq u tissepara l-kliem kjavi u d-dominji tiegħek kif trid. Ħafna għodod m'għandhomx din il-karatteristika prominenti. Hawnhekk tista 'żżid gruppi ġodda. B'dawn il-gruppi, tkun tista' tissepara u taqsam kull dominju b'faċilità.
3. Taqsima tad-Dominju:
Il-Paġna tad-Dominju tippermettilek tara s-siti kollha li qed timmaniġġja. Dawn il-websajts huma organizzati alfabetikament sabiex tkun tista' ssib il-klijent it-tajjeb faċilment.
Dominju ser iħallik tara kull klijent individwalment bid-dejta kollha li tixtieq tara.
4. Tab Ħarsa ġenerali:
L-ewwel tab tal-paġna tad-dominju hija l-ħarsa ġenerali. Hija verżjoni konċiża tad-dejta kollha li fiha mapep u graffs li tagħtik ħarsa immedjata lejn il-prestazzjoni tiegħek inkluża l-prestazzjoni tal-kliem kjavi u l-Google Analytics tiegħek.
5. Tab tal-Kliem Keyword:
F'din it-tab, tista 'tara kif qed iwettqu l-kliem kjavi. Din it-tab telenka l-kliem kjavi tiegħek skont il-klassifikazzjoni tal-kliem kjavi tiegħek fil-Google. L-għażla tal-filtru tħallik issegwi kliem prinċipali speċifiċi jekk trid tara l-prestazzjoni ta 'dik il-kelma prinċipali partikolari.
6. Tab tal-Kompetituri:
F'din it-tab, tista 'tara kif qed tiġbor ma' oqsma oħra. Din il-karatteristika siewja tgħinek tkun taf jekk il-kliem kjavi tiegħek humiex qed jissawtu jew humiex qed isawtu lil ħaddieħor.
Dan il-proċess jagħtik ħarsa ċara ta' dak li qed jagħmlu l-kompetituri tiegħek u tkun qed tieħu idea ta' ċerti affarijiet li għandek bżonn biex tikklassifika.
7. Tab Soċjali:
F'din it-tab, se tara kif qed twettaq fis-siti tal-Midja Soċjali f'termini ta 'likes u ishma. Ir-rwol tal-Midja Soċjali huwa importanti ħafna għaliex juri kemm nies jaraw il-kontenut tiegħek permezz tas-siti tagħhom
8. Tab Noti:
F'din it-tab, tista 'tħalli l-inputs tiegħek u biċċiet oħra ta' informazzjoni li tixtieq tneħħi.
9. Taqsima Keyword:
Din it-taqsima hija simili għat-tab tal-kliem kjavi fuq it-taqsima tad-dominju iżda d-differenza ewlenija hija d-dehra. Int tkun tista' tmur lura għat-tab tal-ħarsa ġenerali jekk tikklikkja fuq dominju.
10. Tab tar-Rapporti:
Din it-tab tippermetti lil AccuRanker jibgħatlek rapporti ta' progress. AccuRanker jibgħat ir-rapporti f'formati PDF, Excel, u CSV li huwa tassew utli meta l-klijenti jitolbu għal format partikolari.
11. Tiger Icon:
Din hija l-karatteristika ewlenija ta 'AccuRanker li se ssib fuq il-sidebar. Bażikament, Tiger Icon hija l-mod kif turi jekk hemmx varjazzjonijiet jew le meta niġu għall-prestazzjoni tas-SEO tiegħek.
L-Ikoni jindikaw il-burdata ta 'Google b'erba' modi. Dan huwa mod aħjar biex ittejjeb tiegħek prestazzjoni tal-kliem kjavi.
Ipprezzar AccuRanker:
AccuRanker joffri pjan ta’ prezzijiet sempliċi u trasparenti lill-utenti tiegħu. Il-prezzijiet ta 'kull xahar u annwali huma l-industrija standard. Il-karatteristiċi żejda ta 'din l-għodda jagħmluha ta' valur għall-flus tiegħek.
Il-prezzijiet huma bbażati fuq in-numri tal-kliem kjavi li trid tinkludi fil-pjan tiegħek u l-inqas spejjeż tal-pjan madwar $ 116 / xahar (jekk ħallast kull sena). Tista' wkoll ittejjeb jew tnaqqas il-pjan tiegħek f'kull ħin.
B'dan il-pjan int se tikseb:
- Domains Unlimited
- Utenti Unlimited
- Sehem tal-Vuċi (SoV)
- Dejta Storika
- Tagging u Paġni ta' Inżul
- Metriċi Avvanzata
- Storja SERP
- API
- Analiżi fil-fond
Huma joffru wkoll prova b'xejn ta '14-il jum jekk trid tikseb esperjenza b'għodda aqwa bħal din. Inti sempliċiment għandek tikkuntattja l-appoġġ tal-klijenti tagħhom qabel tixtri pjan u tipprova dan is-software b'xejn.
Appoġġ għall-Klijent minn AccuRanker:
AccuRanker jipprovdi appoġġ u servizzi lill-klijenti pendenti lill-utenti tiegħu. Int ser tirċievi tweġiba malajr għall-mistoqsijiet tiegħek permezz tal-funzjoni taċ-chat integrata.
Tista 'wkoll taqra l-gwidi ta' għajnuna estensiva tagħhom jew tieħu sessjonijiet tal-aħjar prattika one-on-one b'xejn biex ittejjeb l-esperjenza tiegħek ma 'AccuRanker.
Vantaġġi u Żvantaġġi ta 'AccuRanker:
PROS |
CONS |
Jorganizza d-dejta kollha tiegħek f'post wieħed | L-aġġornament tad-data jista 'jkun pjuttost bil-mod |
Faċli biex wieħed jużaha | L-iżgħar pjan jippermettilek issegwi biss 500 kelma prinċipali |
Rapporti awtomatizzati u professjonali | |
Ħafna integrazzjonijiet | |
Prezzijiet li jistgħu jintlaħqu | |
Fdat minn aktar minn 20,000 aġenzija | |
Għodda speċjalizzata għat-traċċar tal-grad | |
Prova b'xejn ta '14 | |
Google SERP checker b'xejn |
FAQs Fuq AccuRanker
✅X'inhu AccuRanker, u x'jagħmel?
AccuRanker hija għodda li tgħinek issib kliem ewlieni li n-nies qed ifittxu u ssegwi kemm il-websajt tiegħek qed tikklassifika tajjeb għal dawk il-kliem kjavi. Jista' wkoll jgħinek tara kif il-kompetituri tiegħek qed jikklassifikaw għal dawk il-kliem kjavi. Din l-informazzjoni tista' tgħinek ittejjeb il-klassifikazzjoni tal-websajt tiegħek fir-riżultati tat-tfittxija u tattira aktar viżitaturi.
📌Kif huwa differenti AccuRanker minn għodod oħra ta’ traċċar tal-grad?
AccuRanker hija għodda ta' traċċar tal-grad aktar preċiża, aktar mgħaġġla u aktar affordabbli minn ħafna oħrajn. Għandu wkoll aktar karatteristiċi, bħal riċerka tal-kliem kjavi, analiżi tal-kompetituri, verifika tas-sit, u analiżi tal-backlink. Dan jagħmilha għażla tajba għal kwalunkwe negozju li jrid itejjeb is-SEO tagħhom.
Links Quick:
- Ikklikkja Magick Reviżjoni: Huwa l-Aqwa Għodda ta 'Traċċar tal-Ikklikkja
- Reviżjoni ta 'l-Ispirtu tal-Bejjiegħa: Amazon Keyword Tracker
- Esperti tal-Midja Soċjali Roundup
- SEO Eżperts Ikxef l-Aħjar Għodod għar-Riċerka Keyword
- Serpstat Reviżjoni
- Programm ta' Affiljat Serpstat
Konklużjoni: AccuRanker Review 2024
AccuRanker hija l-aqwa għodda fost il-kompetituri tagħha. Jekk qed tfittex li ssegwi l-kliem kjavi tiegħek b'mod preċiż allura AccuRanker hija l-aħjar għażla li tiġi bi prezzijiet affordabbli.
B'din l-għodda, tista 'wkoll issegwi l-klassifikazzjoni tal-kliem kjavi tal-kompetituri tiegħek mingħajr spiża addizzjonali.
Tista 'tara kemm il-kliem kjavi tiegħek qed iwettqu tajjeb billi tiċċekkja l-metriċi tas-SoV sabiex tkun tista' tiġġenera rapporti aqwa għall-klijenti tiegħek b'modi differenti.
Tista 'wkoll tara dejta instantanja fuq talba għall-klassifiki tal-kliem kjavi tiegħek li jippermettilek tesegwixxi tiegħek Strateġija ta ’SEO bl-iktar mod effiċjenti possibbli.
Nittama li dan l-artikolu jaqbel mal-iskop tiegħek u jekk togħġbok din il-kariga, tista 'taqsamha fuq diversi pjattaformi tal-midja soċjali bħal Facebook, Twitter u LinkedIn.
Hi. Grazzi għal reviżjoni kbira. Innotajt biss li fil-fatt aġġornaw il-prezzijiet tagħhom, u issa l-iżgħar pakkett huwa 1.000 kelma prinċipali - biss biex tavżak. 🙂