În această recenzie AccuRanker, mă uit la unul dintre cele mai populare instrumente de cercetare a cuvintelor cheie și instrumente de urmărire a clasamentului disponibile și oferă o imagine de ansamblu completă a principalelor sale pro și contra. Este potrivit pentru afacerea ta? Să aflăm.
Urmărirea clasării cuvintelor cheie este esențială pentru SEO și marketing digital. Cu toate acestea, găsirea instrumentului potrivit poate fi chiar mai dificilă decât pare.
Puteți găsi multe instrumente care pretind a fi cele mai bune instrumente de cercetare a cuvintelor cheie, dar acestea nu sunt instrumentele complete. Nu vorbesc de Ahrefs sau SEMrush, sunt cele mai bune instrumente dar și SCUMPURI.
S-ar putea să nu fi auzit de AccuRanker.
În această postare, am prezentat o revizuire aprofundată a AccuRanker cu informații detaliate despre această cercetare a cuvintelor cheie și instrument de urmărire a rangului.
Ce este AccuRanker?
AccuRanker este cel mai rapid și personalizat instrument de urmărire a rangului din lume. Acesta este un instrument complet de urmărire a rangului stabilit de Henrik și creștin în 2013 în orașul Aarhus.
S-au cunoscut prima dată când erau amândoi studenți la CS. După câțiva ani, au decis să creeze o nouă companie SaaS (Software as a Service) care oferă urmărirea rangului cuvintelor cheie.
Acum, AccuRanker a crescut ca unul dintre cei mai de încredere instrumente de urmărire a rangului, oferindu-vă funcții puternice și de înaltă performanță.
Această platformă bazată pe cloud vă va oferi toate informațiile despre performanța cuvintelor cheie atât pentru desktop, cât și pentru mobil pe Google și Bing, indiferent dacă le păstrați local sau global. AccuRanker este atât de agil încât arată rezultate în doar câteva secunde.
Caracteristici care fac AccuRanker special:
1. Analiza SERP agregată:
- Obțineți imaginea completă a mișcărilor caracteristicilor SERP în toate cuvintele dvs. cheie într-o singură vizualizare și explodați vertiginos spre partea de sus a rezultatelor căutării:
- Vedeți care dintre cele peste 50 de funcții SERP sunt disponibile pentru cuvintele dvs. cheie - Urmărim totul!
- Vedeți ce caracteristici SERP dețineți și distribuția caracteristicilor SERP deținute
- Identificați tendințele de creștere a caracteristicii SERP pentru cuvintele dvs. cheie
- Folosiți filtre pentru a obține informații despre fiecare segment al site-ului dvs
2. Tabloul de bord AccuRanker:
Tabloul de bord al AccuRanker este prima pagină pe care veți fi introdus după configurarea primară. În acest tablou de bord, veți obține toate lucrurile esențiale pe care trebuie să le știți despre clasarea site-ului dvs., cum ar fi:
- Număr de cuvinte cheie
- Clasament mediu
- Partajarea vocii
- Distribuția clasamentului
3. Tabloul de bord pentru cuvinte cheie:
Tabloul de bord pentru cuvinte cheie este secțiunea în care vor avea loc majoritatea acțiunilor cruciale pentru vizualizarea performanței individuale a cuvintelor cheie sau a grupului de cuvinte cheie.
Pasul foarte important pe care trebuie să-l faceți este să vă etichetați cuvintele cheie atunci când le adăugați pentru urmărire, cum ar fi:
- Cuvinte cheie de bani
- Cuvinte cheie pentru trafic
- Cuvinte cheie de categorie
- Cuvinte cheie pentru cupon
Și mai mult.
Puteți sorta cu ușurință clasamentul pe baza etichetelor, ceea ce ajută foarte mult pe termen lung și măsura datele. Fiecare secțiune de site-uri web necesită diferite Strategii de SEO privind urmărirea și gruparea cuvintelor cheie.
4. Motor de căutare multiple:
Cu AccuRanker, puteți verifica clasamentul local sau global cu mai multe locații pentru Google și Bing. Puteți adăuga cu ușurință mai multe locații și locații.
De asemenea, puteți adăuga mai multe etichete pentru a vă organiza cuvintele cheie și pentru a îmbunătăți urmărirea.
5. Integrare terță parte:
Acest instrument centrat pe date oferă, de asemenea, integrări cu multe servicii populare, cum ar fi Google Analytics, Google Search Console, Adobe Analytics, Google Data Studio și multe altele.
Veți obține o imagine mai detaliată a datelor dvs. atunci când conectați AccuRanker la contul dvs. Google Analytics. De asemenea, vă puteți conecta la Google Search Console pentru a importa cu ușurință cuvintele cheie.
Odată ce te conectezi AccuRanker la Google Analytics și Google Search Console, veți putea vedea vizitatori estimați pentru fiecare cuvânt cheie și potențial de cuvinte cheie.
6. Partajarea vocii (SOV)
SOV este practic un indicator al performanței cuvintelor cheie importante. Calculul SoV se bazează pe cuvinte cheie care se clasează între pozițiile de la 1 la 20.
Share of Voice este o valoare misterioasă și folosită în secret de mulți profesioniști SEO, dar AccuRanker ne ajută să înțelegem mai ușor. Cu AccuRanker, veți putea monitoriza performanța site-ului dvs. în căutarea organică bazată pe Share of Voice.
Media CTR (rata de clic) pentru poziție este înmulțită cu volumul de căutare al fiecărui cuvânt cheie. Acest proces vă va permite să vedeți dacă cuvinte cheie cu trafic ridicat pierd sau câștigă ranguri.
De exemplu, dacă te-ai clasat pe locul 1 pentru un cuvânt cheie cu aproximativ 30% CTR și volumul tău lunar de căutare a fost 1000 pentru cuvântul cheie, atunci SoV ar fi 30% × 1000 = 300.
7. Istoricul cuvintelor cheie:
Pentru a vedea istoricul cuvintelor cheie, accesați Tabloul de bord pentru cuvinte cheie și căutați cuvântul cheie pe care doriți să îl urmăriți. Aici puteți compara și clasamentul cu concurenții dvs.
Pentru a vedea compararea clasamentului dvs. cu concurenții, veți găsi un tabel care vă oferă informații despre:
- Datele anterioare de căutare
- Clasamente anterioare
- URL-ul
- CPC (cost pe clic)
- Vizitatori estimați
- Calcule SoV
- SERP
- Opțiuni pentru a vizualiza SERP
8. Google SERP Checker gratuit:
AccuRanker oferă un verificator Google SERP gratuit care este disponibil pentru utilizare de oricine. Cu acest instrument, puteți vedea paginile cu rezultatele căutării Google pentru cuvintele cheie selectate în orice țară și în orice locație.
Acesta este un instrument perfect pentru oricine lucrează la campanii locale de SEO.
Puteți vedea rezultatele atât pe desktop, cât și pe mobil. Afișează rezultatul în secunde. Aveți voie să căutați 5 rezultate pe zi fără niciun cont.
Cum să începeți urmărirea cu AccuRanker?
Configurarea AccuRanker este super ușoară. Va dura doar câteva minute pentru a începe.
Pasul 1: Creați un cont:
Pentru a începe călătoria cu AccuRanker, creați un cont prin completarea adresei dvs. de e-mail.
Pasul 2: Verificați adresa de e-mail:
Veți primi un e-mail de la AccuRanker unde trebuie Faceți clic pentru a vă confirma contul.
Pasul 3: Adăugați domeniul dvs.:
După autentificare, veți găsi adaugă domeniu butonul din partea de jos a paginii unde trebuie să adăugați domeniul dvs. completând detaliile necesare. Click pe salva după completarea detaliilor.
Pasul 4: Adăugați cuvântul cheie:
Acum, faceți clic pe Contul Meu apoi faceți clic pe Adăugați cuvinte cheie lângă domeniul dvs. Aici trebuie să introduceți local, locație și etichete. În această secțiune alegeți motorul dvs. de căutare și completați locația dvs.
Selectați setările dvs. Google și faceți clic pe Adăugați local. Acum introduceți cuvintele cheie sau puteți găsi câteva sugestii mai jos. Odată ce lista dvs. este finalizată, apoi faceți clic în sfârșit pe Adăugați cuvinte cheie iar acum ai terminat aici.
După ce ați adăugat cu succes cuvintele cheie, puteți să vizualizați și să urmăriți cuvintele cheie și clasamentele lor pe tabloul de bord AccuRanker.
Cum funcționează AccuRanker?
Primul lucru pe care îl puteți vedea este performanța cuvintelor dvs. cheie imediat după conectare AccuRanker. AccuRanker vă oferă, de asemenea, date live care vă permit să vedeți cum se descurcă cuvintele cheie și site-urile dvs. web.
Acest proces poate părea simplu, dar obțineți date valoroase care v-ar ajuta să vă evaluați Campanie SEO.
Prezentarea AccuRanker este bine detaliată și organizată, ceea ce vă ajută să vă vizualizați urmărirea cu ușurință.
Alte instrumente reprezintă analiza datelor lor într-un mod aglomerat, dar în cazul AccuRanker, face o treabă grozavă de a organiza analiza datelor într-un singur loc.
1. Fila Navigare:
Când vine vorba de conducerea procesului, bara laterală vă permite să accesați diferite secțiuni ale AccuRanker care vă permit să vizualizați diferite tipuri de date în câteva secunde.
2. Pagina de grup:
Această pagină vă va ajuta să mutați și să separați cuvintele cheie și domeniile după cum doriți. Multe instrumente nu au această caracteristică proeminentă. Aici puteți adăuga grupuri noi. Cu aceste grupuri, veți putea separa și împărți fiecare domeniu cu ușurință.
3. Secțiunea Domeniu:
Pagina de domeniu vă permite să vizualizați toate site-urile pe care le gestionați. Aceste site-uri web sunt organizate alfabetic, astfel încât să puteți găsi cu ușurință clientul potrivit.
Un domeniu vă va permite să vizualizați fiecare client individual cu toate datele pe care doriți să le vedeți.
4. Fila Prezentare generală:
Prima filă a paginii de domeniu este prezentarea generală. Este o versiune concisă a tuturor datelor, care conține diagrame și grafice, care vă oferă o privire instantanee asupra performanței dvs., inclusiv performanța cuvintelor cheie și Google Analytics.
5. Fila Cuvinte cheie:
În această filă, puteți vedea cum funcționează cuvintele cheie. Această filă afișează cuvintele dvs. cheie în funcție de clasarea cuvintelor dvs. cheie în Google. Opțiunea de filtrare vă va permite să urmăriți anumite cuvinte cheie dacă doriți să vedeți performanța acelui cuvânt cheie.
6. Fila Concurenți:
În această filă, puteți vedea cum vă adunați față de alte domenii. Această funcție valoroasă vă va ajuta să știți dacă cuvintele dvs. cheie sunt învinse sau dacă îi înving pe alții.
Acest proces vă va oferi o perspectivă a ceea ce fac concurenții dvs. și vă veți face o idee despre anumite lucruri de care aveți nevoie pentru a vă clasa.
7. Fila Social:
În această filă, veți vedea ce performanțe aveți pe site-urile de social media în ceea ce privește aprecierile și distribuirile. Rolul Social Media este foarte important deoarece arată cât de mulți oameni văd conținutul prin site-urile lor
8. Fila Note:
În această filă, puteți lăsa intrările și alte informații pe care doriți să le eliminați.
9. Secțiunea de cuvinte cheie:
Această secțiune este similară cu fila Cuvinte cheie din secțiunea de domeniu, dar diferența majoră este aspectul. Veți putea reveni la fila de prezentare generală dacă faceți clic pe un domeniu.
10. Fila Rapoarte:
Această filă permite AccuRanker să vă trimită rapoarte de progres. AccuRanker trimite rapoartele în formate PDF, Excel și CSV, ceea ce este foarte util atunci când clienții solicită un anumit format.
11. Pictograma Tigru:
Aceasta este caracteristica majoră a AccuRanker pe care o veți găsi pe bara laterală. Practic, Tiger Icon este modalitatea de a arăta dacă există sau nu fluctuații când vine vorba de performanța SEO.
Pictogramele indică dispozițiile Google în patru moduri. Aceasta este o modalitate mai bună de a vă îmbunătăți performanța cuvintelor cheie.
Prețuri AccuRanker:
AccuRanker oferă utilizatorilor săi un plan de preț simplu și transparent. Prețurile lunare și anuale sunt standard în industrie. Caracteristicile suplimentare ale acestui instrument îl fac valoros pentru banii tăi.
Prețurile se bazează pe numărul cuvintelor cheie pe care doriți să le includeți în planul dvs. și pe cele mai mici costuri ale planului de aproximativ $ 116 / luna (daca ati platit anual). De asemenea, puteți face upgrade sau downgrade oricând.
Cu acest plan vei obține:
- Domenii nelimitate
- Utilizatori nelimitați
- Cota de voce (SoV)
- Date istorice
- Etichetarea și paginile de destinație
- Valori avansate
- Istoricul SERP
- API
- Analiza amănunțită
De asemenea, oferă o probă gratuită de 14 zile dacă doriți să câștigați experiență cu un astfel de instrument uimitor. Trebuie doar să contactați serviciul de asistență pentru clienți înainte de a cumpăra un plan și să încercați acest software gratuit.
Asistență pentru clienți de la AccuRanker:
AccuRanker oferă asistență și servicii remarcabile pentru clienți utilizatorilor săi. Veți primi un răspuns rapid la întrebările dvs. prin intermediul funcției de chat încorporate.
De asemenea, puteți citi ghidurile lor extinse de ajutor sau puteți lua sesiuni gratuite de cele mai bune practici individuale pentru a vă îmbunătăți experiența cu AccuRanker.
Avantaje și dezavantaje ale AccuRanker:
PROS |
CONS |
Organizează toate datele dvs. într-un singur loc | Reîmprospătarea datelor poate fi destul de lentă |
Ușor de navigat | Cel mai mic plan vă permite să urmăriți doar 500 de cuvinte cheie |
Rapoarte automate și profesionale | |
O mulțime de integrări | |
Prețuri accesibile | |
Peste 20,000 de agenții au încredere | |
Instrument specializat pentru urmărirea rangului | |
14-zi de încercare gratuită | |
Verificator Google SERP gratuit |
Întrebări frecvente despre AccuRanker
✅Ce este AccuRanker și ce face?
AccuRanker este un instrument care vă ajută să găsiți cuvintele cheie pe care oamenii le caută și să urmăriți cât de bine se clasează site-ul dvs. pentru acele cuvinte cheie. De asemenea, vă poate ajuta să vedeți cum se clasează concurenții dvs. pentru acele cuvinte cheie. Aceste informații vă pot ajuta să îmbunătățiți clasarea site-ului dvs. în rezultatele căutării și să atrageți mai mulți vizitatori.
📌Cum diferă AccuRanker de alte instrumente de urmărire a clasamentului?
AccuRanker este un instrument de urmărire a clasamentului mai precis, mai rapid și mai accesibil decât majoritatea celorlalți. De asemenea, are mai multe funcții, cum ar fi cercetarea cuvintelor cheie, analiza concurenților, auditul site-ului și analiza backlink. Acest lucru îl face o alegere bună pentru orice afacere care dorește să-și îmbunătățească SEO.
Link-uri rapide:
- Click Magick Review: este cel mai bun instrument de urmărire a clicurilor
- Seller Spirit Review: Amazon Keyword Tracker
- Breviar experți în rețelele sociale
- SEO Experts dezvăluie cele mai bune instrumente pentru cercetarea cuvintelor cheie
- Revizuirea Serpstat
- Programul de afiliere Serpstat
Concluzie: AccuRanker Review 2024
AccuRanker este cel mai bun instrument dintre concurenții săi. Dacă doriți să urmăriți cu acuratețe cuvintele cheie, atunci AccuRanker este cea mai bună opțiune, care vine cu prețuri accesibile.
Cu acest instrument, puteți urmări, de asemenea, clasarea cuvintelor cheie a concurenților, fără costuri suplimentare.
Puteți vedea cât de bine funcționează cuvintele dvs. cheie verificând valorile SoV, astfel încât să puteți genera rapoarte uimitoare pentru clienții dvs. în diferite moduri.
De asemenea, puteți vizualiza date instantanee la cerere pentru clasarea cuvintelor cheie, ceea ce vă permite să executați Strategie SEO în cel mai eficient mod posibil.
Sper că acest articol se potrivește scopului dvs. și dacă vă place această postare, o puteți distribui pe diverse platforme de socializare precum Facebook, Twitter și LinkedIn.
Salut. Mulțumesc pentru o recenzie grozavă. Tocmai am observat că și-au actualizat de fapt prețurile, iar acum cel mai mic pachet este de 1.000 de cuvinte cheie – doar pentru a vă anunța. 🙂